This website uses cookies to provide the necessary site functionality and to improve your experience. By using our website, you agree to our privacy policy.
Close
Menu
Close Menu
  • Home
  • Welkom bij SWaL
    • Wat doet SWaL?
    • Hoe is SWaL ontstaan?
    • Personeel
    • Bestuur
  • Projecten
    • te koop
      • TIELT-WINGE - Solveld FASE 1
      • TIELT-WINGE - Solveld FASE 2
    • in uitvoering
      • Copy of TIELT-WINGE - Solveld
    • op termijn
      • Rotselaar - Sint-Antonius vervangingsbouwe Baan
      • Begijnendijk - Everbeur
    • verkocht
    • Vlabinvest
  • Huurwoningen
    • Huurpatrimonium
      • Leuven
      • Lubbeek
      • Rotselaar
      • Keerbergen
      • Tielt-Winge
      • Hoegaarden
      • Begijnendijk
      • Oud-Heverlee
      • Haacht
    • Herstelling en onderhoud
  • Documenten
  • Klachten
    • Wat is het verschil tussen een vraag om informatie, een melding en een klacht?
    • Hoe kan je een melding doorgeven aan SWaL?
    • Hoe kan je een klacht indienen omtrent de werking van SWaL?
  • Contact
  • Nieuws
  • Activiteitenverslag
  • Toegankelijkheidsverklaring
More

IK HUUR EEN SOCIALE WONING

WEGWIJS in ADMINISTRATIE en FINANCIËN

Lees hier alles over je huurovereenkomst, huurprijs, je huurlasten en wat je moet doen als je inkomsten of je gezinssituatie verandert.


WEGWIJS in het REGLEMENT VAN INWENDIGE ORDE

Als huurder heb je recht op een goede en betaalbare woning, maar tegelijkertijd vragen wij dat jij goed voor je woning zorgt. De belangrijkste afspraken hebben wij in dit onderdeel voor je samengevat. 

Het integrale reglement van inwendige orde kan je hieronder raadplegen.

HERSTELLING en ONDERHOUD

Lees hier alles over de herstellingen en het onderhoud van je woning en hoe je een defect aan je woning kan melden.

REGLEMENT VAN INWENDIGE ORDE
TERUG

HUREN

KOPEN

LENEN

© 2016 Sociaal Wonen arro Leuven. Alle rechten voorbehouden.
Toegankelijkheidsverklaring
Powered by Webnode 
Languages
  • English
  • Nederlands